CAPPIELLO, GIUSEPPE
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.014
NA - Nord America 2.683
AS - Asia 1.173
AF - Africa 94
SA - Sud America 25
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 7.000
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.676
GB - Regno Unito 1.172
IT - Italia 638
CN - Cina 494
DE - Germania 318
SG - Singapore 286
UA - Ucraina 174
FR - Francia 159
IN - India 157
SE - Svezia 133
VN - Vietnam 113
IE - Irlanda 105
RU - Federazione Russa 86
ZA - Sudafrica 56
BG - Bulgaria 52
EE - Estonia 50
ID - Indonesia 20
TR - Turchia 18
BE - Belgio 17
ES - Italia 16
JO - Giordania 16
SM - San Marino 15
FI - Finlandia 14
CH - Svizzera 13
SC - Seychelles 13
BR - Brasile 12
CI - Costa d'Avorio 11
JP - Giappone 11
GR - Grecia 10
PH - Filippine 10
IR - Iran 9
DK - Danimarca 8
MY - Malesia 8
PT - Portogallo 8
AU - Australia 7
HR - Croazia 7
PE - Perù 7
CA - Canada 6
KR - Corea 6
PL - Polonia 6
HK - Hong Kong 5
LB - Libano 5
NL - Olanda 5
NG - Nigeria 4
TG - Togo 4
TW - Taiwan 4
AT - Austria 3
CO - Colombia 3
RO - Romania 3
TH - Thailandia 3
DZ - Algeria 2
GE - Georgia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SO - Somalia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AR - Argentina 1
BD - Bangladesh 1
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EC - Ecuador 1
GU - Guam 1
IL - Israele 1
IQ - Iraq 1
KE - Kenya 1
MA - Marocco 1
MX - Messico 1
NO - Norvegia 1
PK - Pakistan 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 7.000
Città #
Southend 1.101
Santa Clara 325
Chandler 288
Singapore 252
Ashburn 198
Fairfield 177
Princeton 155
Wilmington 136
Ann Arbor 113
Bologna 112
Jacksonville 110
Boardman 108
Dublin 104
Beijing 97
Houston 65
Westminster 65
Woodbridge 65
Nanjing 63
New York 61
Seattle 58
Dong Ket 56
Padova 56
Sofia 51
Cambridge 49
Medford 44
Berlin 40
Rome 39
Jinan 33
Saint Petersburg 33
Milan 28
Redwood City 26
Bremen 24
Turin 24
Shenyang 23
Hebei 21
San Diego 19
Zhengzhou 18
Brussels 17
Falls Church 17
Mülheim 17
Tianjin 17
Amman 16
Changsha 15
Pune 15
Verona 15
Des Moines 13
Domagnano 13
Norwalk 13
Shanghai 13
Helsinki 12
Los Angeles 12
Mahé 12
Abidjan 11
Redmond 11
Rimini 11
Chicago 10
Guangzhou 10
Palermo 10
Dearborn 9
Istanbul 9
Jakarta 9
Kunming 9
Olalla 9
Cesena 8
Jiaxing 8
Lisbon 8
Nanchang 8
Paris 8
Aarhus 7
Bari 7
Frankfurt Am Main 7
Fuzhou 7
Hangzhou 7
Kuala Lumpur 7
London 7
Taiyuan 7
Tokyo 7
Atlanta 6
Costa Mesa 6
Haikou 6
Hyderabad 6
Lanzhou 6
Lausanne 6
Shenzhen 6
Bandung 5
Brasília 5
Bühl 5
Cologno Monzese 5
Correzzana 5
Forlì 5
Monopoli 5
Pesaro 5
Poggio Renatico 5
Seville 5
Valence 5
Batangas 4
Chongqing 4
Florence 4
Gwangmyeong 4
Harbin 4
Totale 4.782
Nome #
Deep water: Predicting water meter failures through a human-machine intelligence collaboration 231
Sensing the virus. How social capital enhances hoteliers’ ability to cope with COVID-19 179
Analysing Social Capital and Product Innovativeness in the Relationship Evolution of Born-Global Companies the Mediating Role of Knowledge Acquisition 165
Smart Development in Smart Communities 156
The performance evaluation of corporate universities 150
A paradox in ML design: Less data for a smarter water metering cognification experience 146
Is bigger always better? A controversial journey to the center of machine learning design, with uses and misuses of big data for predicting water meter failures 145
L'aziendalizzazione dei servizi pubblici alla persona: dalle Ipab alle Asp 137
Gli intermediari della conoscenza per lo sviluppo dell’innovazione 133
Social capital and its effect on networked firm innovation and competitiveness 131
Impresa e conoscenza nel settore delle utilities: il potenziale ruolo delle corporate universities. 129
The Effects of Voucher in Higher Education:an Italian Case Study 124
Human matters: una applicazione di machine Learning alla fornitura di servizi 124
Cooperation in the initial stages of infrastructure projects: a conceptual model and survey of Italian utility managers 122
Fair play: il concetto di equità nella prospettiva dello scambio di mercato 121
Service Delivery and Employee Turnover: The importance of Work-Life Balance 119
Le corporate university italiane 116
Rinforzare la rete. Imprese e istituzioni nel tempo dell'innovazione e della discontinuità 112
Cooperation between Local Actors in Infrastructure Projects. Evidence from Italian Utilities. 112
DOES SIZE MATTER? AN EXAMINATION OF SMALL AND LARGE WEB BASED BRAND COMMUNITIES 108
Il ruolo del broker per la diffusione dell'innovazione nelle PMI: un'analisi longitudinale 105
Advance selling of services and pricing policy 103
Infrastructure Projects as a Value Co-creation Process 102
Il bundling di servizi 101
Sistemi locali, reti e intermediari dell'innovazione 99
Crocieristi e non. Vision a confronto 98
Are we really moving toward a market orientation of public services? 97
Competizione per il mercato nei servizi pubblici locali: il sistema delle “gare”. 95
FAIRNESS, CUSTOMER SATISFACTION AND REPURCHASE INTENTION IN THE AIRLINE INDUSTRY: AN EXPLORATIVE ANALYSIS 95
Knowledge broker: a longitudinal Analysis 95
I limiti e le implicazioni di una predizione automatica 93
Corporate universities, local system, knowledge management 92
La collaborazione tra attori locali nei progetti di investimento. 90
The Corporate University in the European utility industry 89
Innovazione e internazionalizzazione 88
Knowledge Transfer when the Plug is Disconnected 88
Looking Through the Patients' Eyes: Measuring Patient Satisfaction in a Public Hospital 88
Impulse Buying and Pricing Policy 87
L’erogazione indiretta di servizi pubblici 87
Competitive Pricing And Advance Selling 87
L'Alta Formazione tra finanziamento pubblico e quasi-mercato 85
Entrepreneurship, Local Growth and Global Markets 84
Chit-Chat Matters: Work-Related Knowledge Flows through Informal Inter-Organizational Ties. 84
La concorrenza per il mercato nei servizi pubblici locali; gli effetti dell’art. 23-bis della legge 133/2008. 81
Collaboration in public infrastructures projects: survey on utility managers 81
Pricing (fairly) market bubble 80
Servizi pubblici, orientamento al mercato e valore per l'utente 80
L'offerta congiunta (bundling) di servizi: aspetti teorici ed il caso Starwood Hotel 79
Principal or manager? The Changing Role of the Italian School Leader 78
null 77
An alternative way to predict knowledge hiding: The lens of transformational leadership 77
Know who e know how: il ruolo degli intermediari per lo sviluppo di nuovi prodotti 74
Financing tertiary education programs using market-oriented tools 74
Fondazione Alma Mater: integrazione tra sistemi 73
Managing demand in higher education: the voucher as a market oriented tool. 73
The Mediation Path from Participating to the Web Community to the Intention to Purchase: How Trust Develops in The Healthcare Context 72
Patient engagement in online community: a mediation path. 72
IL RUOLO DELLE UTILITIES PER LA DIFFUSIONE DELL’INNOVAZIONE 70
Calcio professionistico, impianti sportivi e mercati globali 69
Positioning Cruise Vacation 68
Politiche di prezzo, eccesso di offerta e bolle di domanda 67
Il valore del cliente nei servizi pubblici locali 66
Nuovi modelli di business e ruolo della manifattura nell’industria dei semiconduttori. Il caso LFoundry 65
La misurazione della soddisfazione nei servizi ospedalieri: il caso del Policlinico S.Orsola-Mapighi. 60
I Poli di innovazione italiani: analisi esplorativa 60
Measuring Patient Satisfaction using Rasch modelling: A case study of an Italian Hospital 59
Il valore del cliente nel mercato del gas naturale 57
Marketing as the duty to care for stakeholders, society and the environment: a literature review on stewardship theory 56
Positioning cruise vacation 56
Impresa sociale: riflessioni su un percorso in evoluzione 55
La riforma dei servizi sanitari negli Stati Uniti. Alcune considerazioni alla luce dell’esperienza del Massachusetts. 55
Recensione a: NG Irene, The Pricing and Revenue Management of Services. A Strategic Approach, Routledge, UK 55
Knowledge management within a strategic alliances context: past, present and future 53
The impact of training on labour productivity in the European utilities sector: An empirical analysis 53
FORMAL CONTRACT VS. PSYCHOLOGICAL CONTRACT IN INTER-FIRM RELATIONSHIPS: THE ROLE OF STEWARDSHIP IN CIRCULAR ECONOMY SYSTEMS 46
Linking enterprise social media use, trust and knowledge sharing: paradoxical roles of communication transparency and personal blogging 45
Investigating the link between intellectual capital and open innovation processes: a longitudinal case study 34
WHY FIRMS SHOULD JOIN CIRCULAR ECONOMY NETWORKS BEYOND ECONOMIC RETURNS? THE ROLE OF STEWARDSHIP 24
The impact of market orientation on small firm performance: a configurational approach 21
Marketing as the Duty to Care for Stakeholders, Society and the Environment: An Abstract 6
Totale 7.163
Categoria #
all - tutte 17.474
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 17.474


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020695 0 0 0 0 49 66 104 113 147 81 24 111
2020/20211.035 239 48 25 39 42 65 69 70 76 55 77 230
2021/20221.332 106 66 61 118 168 89 66 115 86 56 182 219
2022/20231.313 136 128 54 193 89 126 35 75 199 51 103 124
2023/2024648 29 67 48 47 39 152 49 40 26 60 46 45
2024/20251.119 67 328 184 113 427 0 0 0 0 0 0 0
Totale 7.163