CAPPIELLO, GIUSEPPE
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.589
NA - Nord America 3.105
AS - Asia 3.085
AF - Africa 270
SA - Sud America 169
OC - Oceania 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 10.231
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.077
GB - Regno Unito 1.202
CN - Cina 977
SG - Singapore 826
IT - Italia 804
VN - Vietnam 616
DE - Germania 366
FR - Francia 230
HK - Hong Kong 228
IN - India 184
UA - Ucraina 178
RU - Federazione Russa 151
SC - Seychelles 147
SE - Svezia 138
BR - Brasile 120
IE - Irlanda 114
NL - Olanda 105
ZA - Sudafrica 63
BG - Bulgaria 54
EE - Estonia 53
KR - Corea 50
JP - Giappone 43
ID - Indonesia 40
FI - Finlandia 39
CI - Costa d'Avorio 34
ES - Italia 31
TR - Turchia 27
AR - Argentina 21
PL - Polonia 20
BE - Belgio 18
JO - Giordania 16
SM - San Marino 15
CA - Canada 14
CH - Svizzera 13
IR - Iran 13
PH - Filippine 13
GR - Grecia 12
MY - Malesia 12
AT - Austria 10
MX - Messico 10
DK - Danimarca 9
AU - Australia 8
PT - Portogallo 8
BD - Bangladesh 7
EC - Ecuador 7
HR - Croazia 7
PE - Perù 7
CO - Colombia 6
NG - Nigeria 6
TH - Thailandia 6
IQ - Iraq 5
LB - Libano 5
TG - Togo 5
CL - Cile 4
DZ - Algeria 4
HU - Ungheria 4
RO - Romania 4
TW - Taiwan 4
MA - Marocco 3
UZ - Uzbekistan 3
BO - Bolivia 2
GE - Georgia 2
HN - Honduras 2
IL - Israele 2
LT - Lituania 2
NZ - Nuova Zelanda 2
PK - Pakistan 2
SN - Senegal 2
SO - Somalia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AM - Armenia 1
BH - Bahrain 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EG - Egitto 1
ET - Etiopia 1
GH - Ghana 1
GU - Guam 1
KE - Kenya 1
NO - Norvegia 1
PA - Panama 1
PR - Porto Rico 1
PY - Paraguay 1
SA - Arabia Saudita 1
VE - Venezuela 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 10.231
Città #
Southend 1.101
Singapore 488
Santa Clara 329
Chandler 288
Ashburn 278
Beijing 230
Hong Kong 222
Fairfield 177
Princeton 155
Ho Chi Minh City 148
Bologna 139
Wilmington 136
Hefei 134
Hanoi 123
Boardman 115
Ann Arbor 113
Dublin 112
Jacksonville 110
Dallas 92
New York 70
Houston 66
Westminster 65
Woodbridge 65
Nanjing 63
Seattle 60
Padova 58
Rome 57
Dong Ket 56
Milan 53
Los Angeles 52
Sofia 51
Cambridge 49
Medford 44
Seoul 44
Buffalo 43
Berlin 42
Abidjan 34
Tokyo 34
Jinan 33
Saint Petersburg 33
Helsinki 29
Turin 28
Redwood City 26
Bremen 24
Guiyang 24
Redondo Beach 24
Shenyang 23
Guangzhou 21
Hebei 21
Tianjin 21
Da Nang 20
Changsha 19
Haiphong 19
San Diego 19
Zhengzhou 19
Brussels 18
Falls Church 17
Mülheim 17
Shanghai 17
Amman 16
Ha Long 16
London 16
Chicago 15
Pune 15
Verona 15
Des Moines 13
Domagnano 13
Frankfurt am Main 13
Norwalk 13
Cesena 12
Mahé 12
Munich 12
Naples 12
Rimini 12
Biên Hòa 11
Forlì 11
Hải Dương 11
Palermo 11
Phoenix 11
Quận Bình Thạnh 11
Redmond 11
Bengaluru 10
Fuzhou 10
Hangzhou 10
Istanbul 10
Jakarta 10
Kunming 10
Paris 10
São Paulo 10
Warsaw 10
Amsterdam 9
Chennai 9
Dearborn 9
Madrid 9
Olalla 9
Thái Nguyên 9
Yubileyny 9
Curitiba 8
Jiaxing 8
Lanzhou 8
Totale 6.427
Nome #
L'Alta Formazione tra finanziamento pubblico e quasi-mercato 325
Deep water: Predicting water meter failures through a human-machine intelligence collaboration 278
Sensing the virus. How social capital enhances hoteliers’ ability to cope with COVID-19 223
Analysing Social Capital and Product Innovativeness in the Relationship Evolution of Born-Global Companies the Mediating Role of Knowledge Acquisition 216
Smart Development in Smart Communities 209
Fondazione Alma Mater: integrazione tra sistemi 202
FOOTBALL DATA ANALYSIS: THE PREDICTIVE POWER OF EXPECTED GOALS 187
Gli intermediari della conoscenza per lo sviluppo dell’innovazione 186
The performance evaluation of corporate universities 182
A paradox in ML design: Less data for a smarter water metering cognification experience 181
Is bigger always better? A controversial journey to the center of machine learning design, with uses and misuses of big data for predicting water meter failures 180
Social capital and its effect on networked firm innovation and competitiveness 178
Impresa e conoscenza nel settore delle utilities: il potenziale ruolo delle corporate universities. 177
Competitive Pricing And Advance Selling 172
Fair play: il concetto di equità nella prospettiva dello scambio di mercato 165
Human matters: una applicazione di machine Learning alla fornitura di servizi 162
Service Delivery and Employee Turnover: The importance of Work-Life Balance 161
The Effects of Voucher in Higher Education:an Italian Case Study 159
L'aziendalizzazione dei servizi pubblici alla persona: dalle Ipab alle Asp 153
The Corporate University in the European utility industry 144
Le corporate university italiane 143
Linking enterprise social media use, trust and knowledge sharing: paradoxical roles of communication transparency and personal blogging 141
Il ruolo del broker per la diffusione dell'innovazione nelle PMI: un'analisi longitudinale 139
Marketing as the duty to care for stakeholders, society and the environment: a literature review on stewardship theory 137
Cooperation in the initial stages of infrastructure projects: a conceptual model and survey of Italian utility managers 137
Chit-Chat Matters: Work-Related Knowledge Flows through Informal Inter-Organizational Ties. 136
Prescient Perspectives on Football Tactics: A Case with Liverpool FC, Corners and AI 132
Rinforzare la rete. Imprese e istituzioni nel tempo dell'innovazione e della discontinuità 131
Infrastructure Projects as a Value Co-creation Process 131
Il bundling di servizi 130
Cooperation between Local Actors in Infrastructure Projects. Evidence from Italian Utilities. 129
I limiti e le implicazioni di una predizione automatica 128
Knowledge Transfer when the Plug is Disconnected 127
Knowledge broker: a longitudinal Analysis 125
DOES SIZE MATTER? AN EXAMINATION OF SMALL AND LARGE WEB BASED BRAND COMMUNITIES 124
Advance selling of services and pricing policy 123
Crocieristi e non. Vision a confronto 119
Competizione per il mercato nei servizi pubblici locali: il sistema delle “gare”. 118
FAIRNESS, CUSTOMER SATISFACTION AND REPURCHASE INTENTION IN THE AIRLINE INDUSTRY: AN EXPLORATIVE ANALYSIS 118
Sistemi locali, reti e intermediari dell'innovazione 118
L’erogazione indiretta di servizi pubblici 115
Corporate universities, local system, knowledge management 115
Impulse Buying and Pricing Policy 114
Looking Through the Patients' Eyes: Measuring Patient Satisfaction in a Public Hospital 114
Pricing (fairly) market bubble 112
L'offerta congiunta (bundling) di servizi: aspetti teorici ed il caso Starwood Hotel 112
Are we really moving toward a market orientation of public services? 111
Collaboration in public infrastructures projects: survey on utility managers 107
Know who e know how: il ruolo degli intermediari per lo sviluppo di nuovi prodotti 107
Innovazione e internazionalizzazione 106
The impact of market orientation on small firm performance: a configurational approach 103
Entrepreneurship, Local Growth and Global Markets 103
Patient engagement in online community: a mediation path. 103
An alternative way to predict knowledge hiding: The lens of transformational leadership 103
La collaborazione tra attori locali nei progetti di investimento. 101
Servizi pubblici, orientamento al mercato e valore per l'utente 100
La concorrenza per il mercato nei servizi pubblici locali; gli effetti dell’art. 23-bis della legge 133/2008. 100
IL RUOLO DELLE UTILITIES PER LA DIFFUSIONE DELL’INNOVAZIONE 99
Knowledge management within a strategic alliances context: past, present and future 94
Principal or manager? The Changing Role of the Italian School Leader 92
FORMAL CONTRACT VS. PSYCHOLOGICAL CONTRACT IN INTER-FIRM RELATIONSHIPS: THE ROLE OF STEWARDSHIP IN CIRCULAR ECONOMY SYSTEMS 91
Managing demand in higher education: the voucher as a market oriented tool. 91
The Mediation Path from Participating to the Web Community to the Intention to Purchase: How Trust Develops in The Healthcare Context 91
The impact of training on labour productivity in the European utilities sector: An empirical analysis 91
Financing tertiary education programs using market-oriented tools 89
Politiche di prezzo, eccesso di offerta e bolle di domanda 85
Il valore del cliente nei servizi pubblici locali 84
Nuovi modelli di business e ruolo della manifattura nell’industria dei semiconduttori. Il caso LFoundry 84
Calcio professionistico, impianti sportivi e mercati globali 82
La riforma dei servizi sanitari negli Stati Uniti. Alcune considerazioni alla luce dell’esperienza del Massachusetts. 82
I Poli di innovazione italiani: analisi esplorativa 81
Positioning Cruise Vacation 80
Investigating the link between intellectual capital and open innovation processes: a longitudinal case study 80
La misurazione della soddisfazione nei servizi ospedalieri: il caso del Policlinico S.Orsola-Mapighi. 78
null 77
WHY FIRMS SHOULD JOIN CIRCULAR ECONOMY NETWORKS BEYOND ECONOMIC RETURNS? THE ROLE OF STEWARDSHIP 76
Measuring Patient Satisfaction using Rasch modelling: A case study of an Italian Hospital 74
Positioning cruise vacation 71
Impresa sociale: riflessioni su un percorso in evoluzione 70
Il valore del cliente nel mercato del gas naturale 69
Recensione a: NG Irene, The Pricing and Revenue Management of Services. A Strategic Approach, Routledge, UK 69
Marketing as the Duty to Care for Stakeholders, Society and the Environment: An Abstract 61
Tackling grand challenges with a stewardship mind: a literature review of stewardship theory 58
Il purpose delle imprese in una prospettiva di stewardship 25
The role of change agents in fostering sustainable service change in local business networks: the interplay of social capital, sensemaking and stewardship 23
The power of a stewardship mind: Reorienting organizations around the duty to care to better address grand challenges 16
Totale 10.415
Categoria #
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Totale 27.209


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021642 0 0 0 0 0 65 69 70 76 55 77 230
2021/20221.332 106 66 61 118 168 89 66 115 86 56 182 219
2022/20231.313 136 128 54 193 89 126 35 75 199 51 103 124
2023/2024648 29 67 48 47 39 152 49 40 26 60 46 45
2024/20252.032 67 328 184 113 435 102 129 80 48 145 134 267
2025/20262.339 457 642 409 232 479 120 0 0 0 0 0 0
Totale 10.415