PIGNATTI, ERIKA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.195
NA - Nord America 2.182
AS - Asia 2.026
AF - Africa 163
SA - Sud America 86
OC - Oceania 4
Totale 6.656
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.159
GB - Regno Unito 574
SG - Singapore 559
CN - Cina 527
VN - Vietnam 493
IT - Italia 398
DE - Germania 282
UA - Ucraina 211
HK - Hong Kong 166
IN - India 154
RU - Federazione Russa 151
FR - Francia 120
SE - Svezia 110
NL - Olanda 90
IE - Irlanda 72
BR - Brasile 60
EE - Estonia 50
TG - Togo 50
CI - Costa d'Avorio 44
JO - Giordania 39
ZA - Sudafrica 39
JP - Giappone 38
FI - Finlandia 32
BG - Bulgaria 23
BE - Belgio 19
SC - Seychelles 17
CH - Svizzera 14
AR - Argentina 12
CA - Canada 11
KR - Corea 10
LU - Lussemburgo 10
MX - Messico 10
ES - Italia 9
AT - Austria 8
ID - Indonesia 8
PH - Filippine 6
BD - Bangladesh 5
AU - Australia 4
EC - Ecuador 4
LB - Libano 4
MA - Marocco 4
PT - Portogallo 4
SA - Arabia Saudita 4
CZ - Repubblica Ceca 3
DZ - Algeria 3
PK - Pakistan 3
PY - Paraguay 3
RS - Serbia 3
CL - Cile 2
EG - Egitto 2
GR - Grecia 2
IR - Iran 2
LT - Lituania 2
NG - Nigeria 2
NO - Norvegia 2
PL - Polonia 2
RO - Romania 2
TR - Turchia 2
TW - Taiwan 2
UY - Uruguay 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
CO - Colombia 1
DK - Danimarca 1
IQ - Iraq 1
KE - Kenya 1
KZ - Kazakistan 1
MK - Macedonia 1
PA - Panama 1
PE - Perù 1
RE - Reunion 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UZ - Uzbekistan 1
VE - Venezuela 1
Totale 6.656
Città #
Southend 495
Chandler 348
Singapore 328
Santa Clara 197
Ashburn 183
Hong Kong 165
Jacksonville 151
Princeton 116
Ho Chi Minh City 101
Beijing 93
Hanoi 90
Ann Arbor 88
Fairfield 83
Wilmington 81
Dublin 72
Milan 67
Nanjing 64
Dong Ket 61
Boardman 60
Turin 59
Houston 58
Westminster 53
Padova 52
Hyderabad 50
Lomé 50
Abidjan 44
Jinan 42
Woodbridge 40
Amman 39
Medford 39
Seattle 39
Tokyo 38
Bologna 33
Hefei 33
Los Angeles 33
Berlin 30
Shenyang 28
Cambridge 27
Mülheim 27
Helsinki 26
Buffalo 23
Saint Petersburg 23
Sofia 23
Falls Church 21
Hangzhou 17
Mahé 16
Nanchang 16
Brussels 15
Changsha 15
Jiaxing 15
Rome 15
Munich 14
Dallas 13
Hebei 13
Redondo Beach 13
Zhengzhou 13
Haikou 11
Tianjin 11
Falkenstein 10
Piacenza 10
Pune 10
Taizhou 10
Ninh Bình 9
Seoul 9
Biên Hòa 8
Des Moines 8
Hải Dương 8
London 8
Vũng Tàu 8
Bern 7
Quận Bình Thạnh 7
Taiyuan 7
Thái Nguyên 7
Da Nang 6
Dearborn 6
Deiva Marina 6
Guangzhou 6
Ha Long 6
Knoxville 6
Kunming 6
New York 6
Orem 6
San Diego 6
Shanghai 6
Amsterdam 5
Can Tho 5
Catania 5
Chicago 5
Lanzhou 5
Moscow 5
Naples 5
Ningbo 5
Rohrbach in Oberoesterreich 5
Toronto 5
Verona 5
Boston 4
Bremen 4
Brooklyn 4
Calenzano 4
Casablanca 4
Totale 4.237
Nome #
Le produzioni vegetali 307
Branded pears? An exploration of German consumers' perceptions of the new club cultivar 'Angelys'® 195
Can information affect sensory perceptions? Evidence from a survey on Italian organic food consumers 171
Distribuzione internazionale delle emissioni di gas serra secondo i modelli integrati di cambiamento climatico 168
Role of certification bodies in the organic production system 167
Editorial 163
Rural areas and governance: new insights for local authorities 161
Commercio elettronico per la dinamica delle catene agro-alimentari internazionali: Un'analisi del potenziale 156
The role of sensory attributes in marketing organic food: findings from a qualitative study on Italian consumers 155
A Qualitative Analysis of Sensory Experiences and Expectations in the European Organic Market: Findings from Italian and German Consumers 155
Comparison among quality assurance and management schemes regarding the ability to enhance suppliers-retailers relationships in Emilia-Romagna (Italy) 154
Le strategie di gestione delle filiere di distribuzione di prodotti biologici 141
Certificarsi apre i mercati e razionalizza la produzione 138
CAP. 4 - LE PRODUZIONI VEGETALI 135
Situazione economico-commerciale del pesco e prospettive di mercato 134
Commercio elettronico e fiducia: analisi preliminare del potenziale in filiere agro-alimentari internazionali 133
Comparison among quality assurance and management schemes regarding the ability to enhance suppliers-retailers relationships in Emilia-Romagna (Italy) 132
La certificazione biologica: ruolo di garanzia, riconoscibilità e fiducia 132
Rural areas and governance: new insights for local authorities 131
What really matters? A qualitative analysis on the adoption of innovations in agriculture 131
Information Management as a Value-Enhancement Tool in the Small Pelagic Fish Supply Chain - La gestion de l’information comme instrument de valorisation dans la filière des petits pélagiques 131
Le produzioni vegetali 126
Ruolo della certificazione dei prodotti da agricoltura biologica nei confronti di produttori, filiera, consumatori e autorità pubbliche 126
Sensory experiences and expectations of Italian and German organic consumers 126
La certificazione del prodotto biologico 125
Le politiche per l'agricoltura biologica in Emilia-Romagna 125
Organic certification systems and international trading of agricultural products in gravity models 124
Il bio risveglia i sensi 124
Fokusgruppen mit deutschen Verbrauchern zur Klubbirne Angelys 122
Integrating product costing and certification in a Farm Management Information System: The development of CacaoSoft™ 119
The Role of Sensory Attributes in Marketing Organic Food: Findings from a Qualitative Study of Italian Consumers 118
Primo Meeting intermedio E-Trust - Seminario "Assessing the Market for Foods for Health" prof. Rodolfo M. Nayga Jr. 116
null 115
Trust within the organic food supply chain: the role of the Certification Bodies 113
Does Information Affect Sensory Perceptions? Evidence from Italian Organic Food Consumers Survey 113
Prodotti biologici e attributi sensoriali: un'analisi esplorativa sulle esperienze di operatori italiani 112
Sensory attributes and marketing: an exploration of Italian organic producers’ perspective 110
Farm Management Information Systems Architectures and users expectations: towards a new ecosystem? (poster abstract) 108
Drivers of Precision Agriculture technologies adoption: a literature review 108
Nuove dinamiche nel commercio dei prodotti a-groalimentari: resistenze all’adozione dell’e-commerce nelle relazioni B2B 106
International marketing and trade of quality food products 106
Primo Meeting intermedio Progetto E-Trust Seminario "Fiducia nel sistema agroalimentare" 104
Role of Sensory Attributes in the Food Marketing: An Exploratory Analysis in the Italian Organic Food Producers 100
Approach to the perception of trust like a barrier to B2B e-commerce adoption in agricultural and food sector in Spain and Italy 100
Le produzioni vegetali. 100
Le produzioni vegetali 100
Le produzioni vegetali 99
Nuove dinamiche nel commercio dei prodotti agroalimentari: resistenza all'adozione dell'e-commerce nelle relazioni business-to-business 98
null 95
Situazione economico-commerciale del pesco e prospettive di mercato 91
Nuove dinamiche nel commercio dei prodotti agroalimentari: resistenza all'adozione dell'e-commerce nelle relazioni business-to-business 85
null 83
A typology of trust when we introduce information technology 58
Totale 6.745
Categoria #
all - tutte 16.636
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 16.636


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021524 0 0 0 0 0 29 3 68 150 36 39 199
2021/2022792 45 49 26 45 80 57 19 51 61 15 121 223
2022/20231.202 131 177 78 109 81 76 20 55 231 19 144 81
2023/2024255 15 50 18 21 30 39 13 27 14 10 6 12
2024/20251.154 87 165 61 94 260 61 63 31 11 95 15 211
2025/20261.181 370 161 166 115 276 93 0 0 0 0 0 0
Totale 6.745