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L'interazione fra effetto olistico e rappresentazione temporale nella percezione delle marche
2011 Visentin M.; Marzocchi G.L.; Zammit A.
Group level learning and decision making: a simulation of a group of managers
2011 Visentin M.
Genuine representation of brands: a new method of representing unbiased brand-by-attribute perceptions
2011 M. Visentin; M. Colucci; G.L. Marzocchi
Human Mobility as Determinant of Price Strategy in a Fragmented Sector: The Case of the Top-Quality Wine Sector
2012 Visentin M.
Customer Relationship Management
2012 Visentin M.
Determinants and mediators of the intention to upgrade the contract in buyer–seller relationships
2012 M.Visentin; D.Scarpi
Distanza temporale, livelli di rappresentazione e distorsioni metodologiche nella ricerca di marketing
2013 Gian Luca Marzocchi; Gabriele Pizzi; Marco Visentin
Construal-Level Based Biases in Common Marketing Research Techniques: Conjoint Analysis and Perceptual Mapping
2013 Pizzi G.; Marzocchi G.L.; Visentin M.
Brand measurement scales and underlying cognitive dimensions
2013 M. Visentin; M. Colucci; G.L. Marzocchi
Reputazione della marca, coerenza con le sponsorizzazioni di eventi sportivi e atteggiamenti: gli effetti sugli acquisti e sul passaparola
2013 Visentin, Marco; Scarpi, Daniele.; Pizzi, Gabriele
Siamo polli da libreria? Gli effetti degli “strilli da copertina” sulla scelta di un libro.
2013 Visentin M; Orsingher C
Reputazione della marca, atteggiamenti e coerenza con le sponsorizzazioni di eventi sportivi: gli effetti sugli acquisti e sul passaparola
2013 Marco Visentin; Daniele Scarpi; Gabriele Pizzi
Il ruolo della percezione di sé, dell’identificazione sociale e del raggiungimento degli obiettivi sull’intenzione di rinnovare un servizio
2014 Visentin, M.; Scarpi, D, .; Pizzi, G.
The Effect of blurbs on Consumers’ Response
2014 Visentin, M.; Orsingher, C.
Aumentare l’effetto della paura: stimolo pubblicitario e livello di astrazione del comportamento
2014 Masina, B.; Visentin, M.
Relationship marketing and TCE: testing the power of alternative theories in explaining business relationships
2014 Colucci, M.; Visentin, M.
Shopping for fun or shopping to buy: Is it different online and offline?
2014 Daniele Scarpi;Gabriele Pizzi;Marco Visentin
Happiness and the market: The ontology of the human being in Thomas Aquinas and modern functionalism
2014 Marco Visentin
Motivations of small firms to develop relationships with banks
2015 Marco Visentin; Daniele Scarpi
Lo sviluppo delle relazioni nel settore dell’abbigliamento: acquistare di più, meglio e diversamente
2015 Visentin, M.; Colucci, M.
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