MARZOCCHI, GIAN LUCA
MARZOCCHI, GIAN LUCA
DIPARTIMENTO DI SCIENZE AZIENDALI
Docenti di ruolo di Ia fascia
What you see is what you get: the impact of blockchain technology transparency on consumers
2024 Rapezzi, Matilde; Pizzi, Gabriele; Marzocchi, Gian Luca
Il Marketing
2022 angelo manaresi, gian luca marzocchi
The influence of entrepreneurs’ immigrant status and time on the perceived likelihood of exporting
2021 Bolzani D.; Fini R.; Marzocchi G.L.
Consumer-defined assortments: application of card-sorting to category management
2020 Pizzi, Gabriele; Marzocchi, Gian Luca
Left Hand, Right Hand and Compromise Effect: A Tale of Two Brains
2018 Gian Luca Marzocchi; Alessandra Zammit
Asymmetrical Evaluation of Pros and Cons in Future Context Based Choices
2017 Zammit, Alessandra; Marzocchi, Gian Luca
Non c'è più il marketing di una volta. Scritti in ricordo di Gennaro Cuomo
2017 Marzocchi, Gian Luca; Pizzi, Gabriele
When a picture’s worth a thousand words: The effects of visual construal priming on information acquisition and choice
2016 Marzocchi, Gian Luca; Pizzi, Gabriele; Scarpi, Daniele
L 'effetto del colore sulla categorizzazione dei prodotti,
2015 Scarpi, Daniele; Pizzi, Gabriele; Marzocchi, GIAN LUCA
The Temporal Construal of Customer Satisfaction
2015 G. Pizzi;G. L. Marzocchi;C. Orsingher;A. Zammit
Evoluzione Temporale della Soddisfazione del Cliente
2014 Marzocchi, Gian Luca; Pizzi, Gabriele
Showing a tree to sell the forest: The impact of attribute- and alternative-based information presentation on consumers’ choices
2014 Gabriele Pizzi;Daniele Scarpi;Gian Luca Marzocchi
UNA DEFINIZIONE CUSTOMER-BASED DELLA CATEGORIA DI PRODOTTO: applicazione della metodologia card-sorting al category management
2014 Gabriele Pizzi; Gian Luca Marzocchi
Brand communities: Loyal to the community or to the brand?
2013 Marzocchi G.L.; Morandin G.; Bergami M.
Brand measurement scales and underlying cognitive dimensions
2013 M. Visentin; M. Colucci; G.L. Marzocchi
Construal-Level Based Biases in Common Marketing Research Techniques: Conjoint Analysis and Perceptual Mapping
2013 Pizzi, Gabriele; Marzocchi, GIAN LUCA; Visentin, Marco
Desirability And Feasibility In Internationalization Intentions: The Impact Of Psychological Distance
2013 Bolzani D.; Fini R.; Marzocchi GL.;
Desirability And Feasibility In Internationalization Intentions: The Impact Of Psychological Distance
2013 Bolzani D.; Fini R.; Marzocchi GL
Desirability And Feasibility In Internationalization Intentions: The Impact Of Psychological Distance
2013 Bolzani D.; Fini R.; Marzocchi GL.;
Distanza temporale, livelli di rappresentazione e distorsioni metodologiche nella ricerca di marketing
2013 Gian Luca Marzocchi; Gabriele Pizzi; Marco Visentin