Sfoglia per Autore
The evolution of vertical dyadic relationships: some empirical inquiries about knowledge acquisition
2004 M.Colucci; M.Presutti
“Small firms relationships and knowledge acquisition. An empirical investigation”
2004 Colucci M.; M. Presutti
Dimensioni di impresa e sistema di relazioni: un caso di studio nel settore delle agenzie di pubblicità
2004 M.Colucci; M. Presutti
When Should Firms License Their Brands ? An Empirical Investigation on Governance Structure
2005 M. Colucci; U.Lago; E.Montaguti
“La diversificazione basata sulla marca tra sviluppo interno e concessione di licenza. Una indagine empirica”
2005 Colucci M.
Small firms relationships and knowledge acquisition. An empirical investigation
2006 Colucci M.; Presutti M.
Make or License Decisions: Assessing the Role of Transaction Cost Economics and Product Category Similarity within Firm Boundary Decisions,”
2006 E.Montaguti; M. Colucci; U.Lago
“Perceptual mapping: A comparison of different sets of attributes through joint spatial representations”
2006 Visentin M.; M. Colucci; G.L. Marzocchi
Understanding Sources of Brand Equity: A New Method to Represent Unbiased Perceptions
2007 Visentin M.; Colucci M.; Marzocchi G.L.
Il sistema di relazioni delle agenzie di pubblicità. Riflessioni teoriche ed evidenze empiriche
2007 M. Colucci; M. Presutti
Sources of Brand Equity: A New Model to Represent Unbiased Perceptions
2007 M. Visentin; M. Colucci; G. L. Marzocchi
Managing brand extension via licensing: An investigation into the high-end fashion industry.
2008 M. Colucci; E. Montaguti; U. Lago
"L'effetto della taper integration sul portafoglio prodotti di impresa"
2010 Colucci M.
Inter-organizational social capital as relationship investments. An empirical investigation of the effects on customers’ relationship satisfaction
2011 M. Colucci; M. Presutti
Genuine representation of brands: a new method of representing unbiased brand-by-attribute perceptions
2011 M. Visentin; M. Colucci; G.L. Marzocchi
I confini dell'impresa di moda. Tra sviluppo interno e brand licensing
2012 M. Colucci
Brand measurement scales and underlying cognitive dimensions
2013 M. Visentin; M. Colucci; G.L. Marzocchi
Generation Y: Evidences from the fast-fashion market and implications for targeting
2013 M. Colucci; D. Scarpi
Relationship marketing and TCE: testing the power of alternative theories in explaining business relationships
2014 Colucci, M.; Visentin, M.
Lo sviluppo delle relazioni nel settore dell’abbigliamento: acquistare di più, meglio e diversamente
2015 Visentin, M.; Colucci, M.
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