This articleis aimedat illustratingteachers‟ perceptions of their professional identity in the context of improving their teaching practices within the framework of the structural reforms in Russia and China.

TEACHING PRACTICES IN RUSSIA AND CHINESE HIGHER EDUCATION

Morena Cuconato
;
Marta Ilardo
2019

Abstract

This articleis aimedat illustratingteachers‟ perceptions of their professional identity in the context of improving their teaching practices within the framework of the structural reforms in Russia and China.
2019
"EXPLORING CROSS-BOARDER COLLABORATIONS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS: TEACHING AND LEARNING"
12
20
Morena Cuconato; Marta Ilardo
File in questo prodotto:
Eventuali allegati, non sono esposti

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/707901
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact