Sfoglia per Autore
Dalla narrazione personale alla conoscenza dell’Altro: l’inglese LS come mezzo di costruzione di una soggettività multilingue nella scuola primaria
2018 Masoni, L
Folk Narrative and EFL: A Narrative Approach to Language Learning
2018 Masoni, L.
The Role of Authentic Children’s Literature in Primary EFL Teacher Training
2018 Masoni, Licia
Personal and Collective Narrative Meaning Making in the EFL Classroom
2019 Masoni, Licia
Tale, Performance, and Culture in EFL Storytelling with Young Learners. Stories Meant to be Told.
2019 Masoni, Licia
Fairy tales as metaphorical reflective narratives in EFL teacher training
2019 Masoni, Licia
From EFL classroom language to classroom lexicon: importing formulaic story language into teacher talk
2019 Masoni, Licia
An inclusive perspective across Northern and Southern Italy
2020 Tagliaventi M.T; Guerzoni G.; Ferrari L.; Nenzioni M; Masoni L.
Orality, Inclusion and Equality in the EFL Primary Classroom
2021 Masoni, Licia
Education speaks many languages. Una Ricerca-Formazione sull’introduzione dell’inglese e di altre lingue nei servizi per l’infanzia della Regione Emilia-Romagna
2022 Licia Masoni, Alessandra Rosa, Andrea Ciani
Dialogic Reading in Infancy and Early Childhood Education: Setting the Stage for a Preliminary Analysis of Educational Materials in Specific EFL conTexts
2022 Linda Vacondio; Licia Masoni
Education speaks many languages. Una Ricerca-Formazione sull’introduzione dell’inglese e di altre lingue nei servizi per l’infanzia della Regione Emilia-Romagna
2023 Alessandra Rosa; Andrea Ciani; Licia Masoni
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile