HY. Tsao, LF. Pitt, A. Caruana (2005). The formation of a" high price-high quality" inferential belief: A study among young buyers of mobile phones and note books. ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS, 17 (1), 50-60.

The formation of a" high price-high quality" inferential belief: A study among young buyers of mobile phones and note books

CARUANA, ALBERT
2005

2005
HY. Tsao, LF. Pitt, A. Caruana (2005). The formation of a" high price-high quality" inferential belief: A study among young buyers of mobile phones and note books. ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS, 17 (1), 50-60.
HY. Tsao; LF. Pitt; A. Caruana;
File in questo prodotto:
Eventuali allegati, non sono esposti

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/98760
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact