Investigates the B2B commerce in the steel inbdustry in a developing country

Farzad A., Jamshidi N., Caruana A. (2008). Leveraging the Business-to-Business (B2B) E-Marketplace in the Iranian steel industry. ISFAHAN : ECDC.

Leveraging the Business-to-Business (B2B) E-Marketplace in the Iranian steel industry

CARUANA, ALBERT
2008

Abstract

Investigates the B2B commerce in the steel inbdustry in a developing country
2008
3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON E-COMMERCE IN DEVELOPING COUNTRIES
10
17
Farzad A., Jamshidi N., Caruana A. (2008). Leveraging the Business-to-Business (B2B) E-Marketplace in the Iranian steel industry. ISFAHAN : ECDC.
Farzad A.; Jamshidi N.; Caruana A.
File in questo prodotto:
Eventuali allegati, non sono esposti

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/98689
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact