The chapter describes the strategies and actions adopted by Medtronic Diabetes Europe to implement a customer oriented humanistic marketing approach

Case Study: Medtronic and the Transformation of the Customer Experience / Ancarani Fabio Guido Ulderico; Alberto Andolina; Federico Gavioli;. - STAMPA. - (2023), pp. 167-177. [10.1007/978-3-031-22393-8_10]

Case Study: Medtronic and the Transformation of the Customer Experience

Ancarani Fabio Guido Ulderico
Ultimo
;
2023

Abstract

The chapter describes the strategies and actions adopted by Medtronic Diabetes Europe to implement a customer oriented humanistic marketing approach
2023
H2H Marketing. Case Studies on Human-to-Human Marketing
167
177
Case Study: Medtronic and the Transformation of the Customer Experience / Ancarani Fabio Guido Ulderico; Alberto Andolina; Federico Gavioli;. - STAMPA. - (2023), pp. 167-177. [10.1007/978-3-031-22393-8_10]
Ancarani Fabio Guido Ulderico; Alberto Andolina; Federico Gavioli;
File in questo prodotto:
Eventuali allegati, non sono esposti

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/955749
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact