The contribution presents some results of an international LLP Comenius research project aimed at promoting the use of formative assessment in mathematics education

Formative assessment in the teaching and learning of mathematics: Teachers’ and students’ beliefs about mathematical error / Gagatsis A.; Michael-Chrysanthou P.; Christodoulou T.; Iliada E.; Bolondi G.; Vannini I.; Ferretti F.; Sbaragli S.. - In: SCIENTIA PAEDAGOGICA EXPERIMENTALIS. - ISSN 0582-2351. - ELETTRONICO. - 56:2(2019), pp. 145-180.

Formative assessment in the teaching and learning of mathematics: Teachers’ and students’ beliefs about mathematical error

Vannini I.;
2019

Abstract

The contribution presents some results of an international LLP Comenius research project aimed at promoting the use of formative assessment in mathematics education
2019
Formative assessment in the teaching and learning of mathematics: Teachers’ and students’ beliefs about mathematical error / Gagatsis A.; Michael-Chrysanthou P.; Christodoulou T.; Iliada E.; Bolondi G.; Vannini I.; Ferretti F.; Sbaragli S.. - In: SCIENTIA PAEDAGOGICA EXPERIMENTALIS. - ISSN 0582-2351. - ELETTRONICO. - 56:2(2019), pp. 145-180.
Gagatsis A.; Michael-Chrysanthou P.; Christodoulou T.; Iliada E.; Bolondi G.; Vannini I.; Ferretti F.; Sbaragli S.
File in questo prodotto:
Eventuali allegati, non sono esposti

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/921411
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 5
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact