The article provides a series of reflections on some aspects that play a central role in the current historiography on Italian consumption in the 20th century.

Cavazza, S., Scarpellini, E. (2018). Consumer Culture in Italy in the Twentieth Century. Milano : FrancoAngeli.

Consumer Culture in Italy in the Twentieth Century

Cavazza, Stefano
;
Scarpellini, Emanuela
2018

Abstract

The article provides a series of reflections on some aspects that play a central role in the current historiography on Italian consumption in the 20th century.
2018
Archives of italian economic and business history
171
183
Cavazza, S., Scarpellini, E. (2018). Consumer Culture in Italy in the Twentieth Century. Milano : FrancoAngeli.
Cavazza, Stefano; Scarpellini, Emanuela
File in questo prodotto:
Eventuali allegati, non sono esposti

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/686000
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact