NA

La Morgia, F. (2016). Assessing the relationship between input and strength of language development: A study on Italian-English bilingual children. Cambridge : Cambridge University Press [10.1017/CBO9781107375345.010].

Assessing the relationship between input and strength of language development: A study on Italian-English bilingual children

La Morgia, Francesca
2016

Abstract

NA
2016
Language Dominance in Bilinguals Issues of Measurement and Operationalization
195
218
La Morgia, F. (2016). Assessing the relationship between input and strength of language development: A study on Italian-English bilingual children. Cambridge : Cambridge University Press [10.1017/CBO9781107375345.010].
La Morgia, Francesca
File in questo prodotto:
Eventuali allegati, non sono esposti

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/935677
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact