We extend and adapt some of Don Kiraly's social constructivist proposals to the training of interpreters for remote task settings

Experiential learning for the remote interpreting classroom / Spinolo, Nicoletta; Munoz Martin, Ricardo. - STAMPA. - 13:(2022), pp. 193-208.

Experiential learning for the remote interpreting classroom

Spinolo, Nicoletta
Primo
;
Munoz Martin, Ricardo
Secondo
2022

Abstract

We extend and adapt some of Don Kiraly's social constructivist proposals to the training of interpreters for remote task settings
2022
Re-Thinking Translator Education. In Honour of Don Kiraly
193
208
Experiential learning for the remote interpreting classroom / Spinolo, Nicoletta; Munoz Martin, Ricardo. - STAMPA. - 13:(2022), pp. 193-208.
Spinolo, Nicoletta; Munoz Martin, Ricardo
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
2022 Spinolo & Muñoz Experiential learning in remote interpreting.pdf

accesso riservato

Tipo: Postprint
Licenza: Licenza per accesso riservato
Dimensione 567.13 kB
Formato Adobe PDF
567.13 kB Adobe PDF   Visualizza/Apri   Contatta l'autore

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/894786
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact