We extend and adapt some of Don Kiraly's social constructivist proposals to the training of interpreters for remote task settings

Spinolo, N., Munoz Martin, R. (2022). Experiential learning for the remote interpreting classroom. Berlino : Frank & Timme.

Experiential learning for the remote interpreting classroom

Spinolo, Nicoletta
Primo
;
Munoz Martin, Ricardo
Secondo
2022

Abstract

We extend and adapt some of Don Kiraly's social constructivist proposals to the training of interpreters for remote task settings
2022
Re-Thinking Translator Education. In Honour of Don Kiraly
193
208
Spinolo, N., Munoz Martin, R. (2022). Experiential learning for the remote interpreting classroom. Berlino : Frank & Timme.
Spinolo, Nicoletta; Munoz Martin, Ricardo
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
2022 Spinolo & Muñoz Experiential learning in remote interpreting.pdf

accesso riservato

Tipo: Postprint
Licenza: Licenza per accesso riservato
Dimensione 567.13 kB
Formato Adobe PDF
567.13 kB Adobe PDF   Visualizza/Apri   Contatta l'autore

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/894786
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact