Keynote del convegno "Musicians and Musicologists as Teachers: How to Construct Musical Comprehension for Students" (Bologna, 29-30 maggio 2014) promosso dallo Study Group "Transmission of Knowledge as a Primary Aim in Music Education" della International Musicological Society, in collaborazione col Dipartimento delle Arti (UniBo)

G La Face (2014). Musicology and Music Pedagogy: An Unnatural Divorce. Philadelphia : American Musicological Society.

Musicology and Music Pedagogy: An Unnatural Divorce

LA FACE, GIUSEPPINA
2014

Abstract

Keynote del convegno "Musicians and Musicologists as Teachers: How to Construct Musical Comprehension for Students" (Bologna, 29-30 maggio 2014) promosso dallo Study Group "Transmission of Knowledge as a Primary Aim in Music Education" della International Musicological Society, in collaborazione col Dipartimento delle Arti (UniBo)
2014
Journal of Music History Pedagogy, V
157
163
G La Face (2014). Musicology and Music Pedagogy: An Unnatural Divorce. Philadelphia : American Musicological Society.
G La Face
File in questo prodotto:
Eventuali allegati, non sono esposti

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/399724
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact