Resoconto del convegno "Musicians and Musicologists as Teachers: How to Construct Musical Comprehension for Students" (Bologna, 29-20 maggio 2014), promosso dal Dipartimento delle Arti (UniBo), dal "Saggiatore musicale" e dalla International Musicological Society (Study Group "Transmission of Knowledge as a Primary Aim in Music Education")

G. La Face, N. Badolato (2014). Conference Report: Musicians and Musicologists as Teachers: How to Construct Musical Comprehension for Students (Bologna, May 29–30, 2014). Philadelphia : American Musicological Society.

Conference Report: Musicians and Musicologists as Teachers: How to Construct Musical Comprehension for Students (Bologna, May 29–30, 2014)

LA FACE, GIUSEPPINA;BADOLATO, NICOLA
2014

Abstract

Resoconto del convegno "Musicians and Musicologists as Teachers: How to Construct Musical Comprehension for Students" (Bologna, 29-20 maggio 2014), promosso dal Dipartimento delle Arti (UniBo), dal "Saggiatore musicale" e dalla International Musicological Society (Study Group "Transmission of Knowledge as a Primary Aim in Music Education")
2014
Journal of Music History Pedagogy, V
153
156
G. La Face, N. Badolato (2014). Conference Report: Musicians and Musicologists as Teachers: How to Construct Musical Comprehension for Students (Bologna, May 29–30, 2014). Philadelphia : American Musicological Society.
G. La Face; N. Badolato
File in questo prodotto:
Eventuali allegati, non sono esposti

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11585/399602
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact