PERI, BENEDETTA
PERI, BENEDETTA
DIPARTIMENTO DI PSICOLOGIA “RENZO CANESTRARI”
Assegnisti
Mostra
records
Risultati 1 - 3 di 3 (tempo di esecuzione: 0.001 secondi).
A Multi-Informant Approach Testing an Expanded Home Numeracy Mode
2023 Bonifacci P.; Compiani D.; Ravaldini V.; Peri B.; Affranti A.; Tobia V.
Compétences numériques et de calcul chez les bilingues séquentiels: une étude longitudinale
2022 Bonifacci, P., Baraldi, S., Codeluppi, F. , Affranti, A., Peri, B.
Home Literacy and Numeracy Interact and Mediate the Relationship Between Socio-Economic Status and Early Linguistic and Numeracy Skills in Preschoolers
2021 Bonifacci P.; Compiani D.; Affranti A.; Peri B.
Titolo | Autore(i) | Anno | Periodico | Editore | Tipo | File |
---|---|---|---|---|---|---|
A Multi-Informant Approach Testing an Expanded Home Numeracy Mode | Bonifacci P.; Compiani D.; Ravaldini V.; Peri B.; Affranti A.; Tobia V. | 2023-01-01 | EDUCATION SCIENCES | - | 1.01 Articolo in rivista | education-sciences.pdf |
Compétences numériques et de calcul chez les bilingues séquentiels: une étude longitudinale | Bonifacci, P., Baraldi, S., Codeluppi, F. , Affranti, A., Peri, B. | 2022-01-01 | ANAE | - | 1.01 Articolo in rivista | - |
Home Literacy and Numeracy Interact and Mediate the Relationship Between Socio-Economic Status and Early Linguistic and Numeracy Skills in Preschoolers | Bonifacci P.; Compiani D.; Affranti A.; Peri B. | 2021-01-01 | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY | - | 1.01 Articolo in rivista | Bonifacci_2021_SESHome literacy Frontiers.pdf |