Sfoglia per Autore
Mediation effects of sujective variables: critical aspects in an E-portfolio implementation
2007 RICCI A.; SARCHIELLI G.
Influences of contingent work on perception of self and job attitudes
2008 Ricci A.; Sarchielli G.
Testing of the training model for on-line tutors
2008 SARCHIELLI G.; TODERI S.; RICCI A.
Monitoring of products by University of Bologna
2008 Sarchielli G.; Toderi S.; Ricci A.
N.E.T. New E-Tools New Tools For Blended Permanent Learning To Develop Technical Skills Of Low Qualified SME’s workers
2008 CASINI E.; SARCHIELLI G.; TODERI S.; RICCI A.
Storyboard relating to on-line tutors' training
2008 SARCHIELLI G.; TODERI S.; RICCI A.
Entrare in una setta.
2010 Ricci A.; Rubini M.
Assessing and improving health in the workplace: an integration of subjective and objective measures with the STress Assessment and Research Toolkit (St.A.R.T.) method
2012 Panari C.; Guglielmi D.; Ricci A.; Tabanelli M.C.; Violante F.
Compensare il gap: un modello per la valutazione del counseling.
2013 Guglielmi D.; Chiesa R.; Ricci A.;Sarchielli G.
It’s been a hard day’s night, and I’ve been working while sick: The relationship between workaholism and presenteeis
2013 Mazzetti G.; Ricci A.; Guglielmi D.; Depolo M.
It’s been a hard day’s night, and I’ve been working while sick: The relationship between workaholism and presenteeism
2013 Greta Mazzetti; Aurora Ricci; Dina Guglielmi; Marco Depolo
Gestire il rischio stress lavoro-correlato in tempi di crisi
2014 Ricci, A., Guglielmi, D., Violante, F.S., Dottori, E.
The improvement of Safety rules by a participatory method. A case study in a chemical company
2016 Ricci, Aurora; Guglielmi, Dina; Mariani, Marco G; Vignoli, Michela; Violante, Francesco S.
Intellectual Output 1, Diagnostic Assessment. Environmental and Qualitative Needs Assessment. Country-level Report-ITALY (ANNEX III)
2018 Francesca Crivellaro; Daniela Bolzani; Aurora Ricci
Innovare la formazione all’imprenditorialità per gli studenti della scuola secondaria: un percorso di Ricerca-Formazione
2019 Elena Luppi; Aurora Ricci; Daniela Bolzani
Promoting key competences related to the sense of initiative through the development of Growth Mindset
2019 Elena LUPPI; Aurora RICCI
L’innovazione della didattica all’Università di Bologna durante la pandemia: un percorso basato sulla ricerca valutativa
2020 Elena Luppi, Marzia Freo, Aurora Ricci, Nicole Gueglio
La valutazione delle competenze strategiche come strumento di riflessività nella pratica didattica dei docenti universitari
2020 Elena Luppi, Stefano Benini, Aurora Ricci
Entrepreneurial Transversal Skills and Growth Mindset: An Educational Research
2020 Aurora Ricci
Potenziare le risorse individuali nella transizione formazione-lavoro: gli esiti di uno studio longitudinale su un percorso di formazione all’imprenditorialità.
2020 Aurora Ricci; Elena Luppi
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile